pajeni do pasty

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Neděle Červen 22 11:20:50 CEST 2014

Tak tu sablonu zmerte posuvkou aspon priblizne, ci mikrometrem, pokud mate ? Aby nebyla nejak tlusta. My mame nerez sablony. Kdyz poradne nesetrete, tak tam je te pasty hodne a je to jak mate na fotce. Ono je videt i po nanaseni na DPS, zda to je
dobre setrene.

Taky tu pastu vyndejte den predem z lednice jinak ji nerozetrete. Klidne ji dejte vic, ale setrit. Tu listu mame tak 40 stupnu. Vetsinou se podari jednim tahem. Podruhe je problem. Nicmene v tom printeru je sablona napnuta a presne v drzaku.

Jirka