pajeni do pasty

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Neděle Červen 22 10:53:29 CEST 2014

Dne 22.6.2014 9:57, Jiří Nesvačil napsal(a):
> Zdravim,
> Setrete tu pastu z te sablony poradne ? Spravne by se melo jen jednou
> prejet. Poradne zatlacit zesikma. Dvakrat to lze nekdy taky, ale
> zacina hrozit, ze odeberet z padu. Sablona taky musi sedet presne.
No to je problem.Je to hodne amaterske.Mam rovne prkenko a na nem do
uhlu dve desky plosnych spoju pro vyrovnani vysky.
Do uhlu zasunu zpracovavany plosnak a z volne strany prilozim dalsi pro
vyrovnani vysky.Potom prilozim sablonu a po vyrovnani
ji prilepim z jedne strany samolepici paskou.Nanesu na jednu stranu
pastu a prejedu to listou.Nekdy se nedostane vsude a tak to
  vemu jeste jednou. Nekdy se pasta nesetre uplne ze sablony,ale
vysledek vypada potom vsude stejne.
Takze to by mohl byt ten problem?
Potom odklopim sablonu podle samolepici pasky.

> Sablona 120u nebo nejaka tlusci ?
To nevim ,zadam jen ze potrebuju sablonu a oni ji vyrobi.Ani jsem
nevedel ,ze jsou ruzny tloustky.

> Nasadit se musi presne aspon co mame bezolovo, pokud mozno nerozmazat
> nebo proskrabnou pastu, pokud rozmazete jinak se pady slejou i kdyz
> tam bude mene pasty.
>
> Chce to mikroskop, stencil printer, existuji i na prototypy.
>
> Jakmile se slejou piny napr 0.5, tak to je hodne prace. Na
> vicevrstvich deskach jeste horsi. Nezbyde nez poradne tavidla,
> propajet, cistit nebo sundat a znovu. Nicmene pokud je kolem vse dane
> tak je to trosku problem.
S opravou problem neni ,Nanesu tam Rework yelly a prejedu pajkou.Cin se
stahne na jednu stranu IO a snadno se odsaje
licnou.Spis mi slo o princip ,co asi delam spatne.Obcas se totiz stane
,ze si toho zkratu nevsimnu a pak se trapim nez to najdu.

   Fanda