pajeni do pasty

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Neděle Červen 22 09:35:09 CEST 2014

Dne 22.6.2014 8:51, Jiří Nesvačil napsal(a):
> Zdravim,
> jak to vypada po naneseni ?
No mne se to libi :-) .Ale nevim jak to popsat.Jednotlive pady jsou dost
presne oddeleny a pasta je
presne na obrysu padu (akorat je ji asi moc.)
toto je vysledek - vlevo ty boule cinu je muj vysledek a vpravo je profi
vysledek.
http://elektronikavyvoj.cz/povoden/pajeni.JPG
> Nejsou spojeny jednotlive pady ?
pady spojene nejsou.
> Nasadite chip presne ?
No to ne.Hlavne ty s rozteci 0.5mm se mi nikdy nepodari ,takze je
dostrkam na misto .
Pak sedej presne ,ale pastu tim rozmaznu.
Mam na to vakuovou pinzetu ,ale klepou se mi ruce.
Je na to nejaky grif ,jak to rucne usadit presne?
> Jakou mate pastu ? Je to pbfree ?
Je uplne cerstva v kelimku,koupena v pondeli v Elchemku a ulozena v
lednici .
Je olovnata.Maji jenom jeden typ,ale ten ted nevim
   Diky Fanda