RE: pohony pro otevírání oken a žaluzií

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Pátek Červen 20 23:24:39 CEST 2014

Zaluzie mame s pohonem Somfy, rolety Elero

Na okna muzete pouzit napriklad Belimo :-) ale to bude draha sranda

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jakub Ladman
Sent: 20. června 2014 21:07
To: HW-news
Subject: pohony pro otevírání oken a žaluzií

Vážení hwkonevníci :-)

Rád bych se zorientoval co se dá dnes koupit pro elektrické ovládání oken a
žaluzií.

Potřeboval bych nějak zautomatizovat okna aby se mi lépe spalo.

Následující pochopitelně prudce závisí na roční době, ale v příkladech:

Večer je s roztaženými žaluziemi příliš světlo.
Když je zatáhnu, mám problém se ráno vzbudit.
Když je nechám roztažené, budím se zase příliš brzo.

Když večer nechám otevřené okno, probudím se nastydlý.
Když je okno zavřené, je tu jako v opičárně a na moji alergii na prach to
také není úplně ono.

Proto bych se rád zorientoval na trhu nějakých pohonů na žaluzie a okna.

Budu se (snad) letos stěhovat, a v tuto chvíli nevím jaká okna přesně v
novém bytě budou, tedy nehledám konkrétní produkt na konkrétní okno, jen
chci pochopit co se tak dá, kde a za kolik koupit.
(okno navíc ani potom neovlivním)

Okno by mělo jít zavřít na kliku, nebo plně otevřít a pak by tomu pohon
neměl bránit. Při přepnutí okna na ventilačku by měl pohon umět okno
otevírat a zavírat, digitálně O/Z nebo i plynule.

Žaluzie pochopitelně plynule.

Nějaké e-shopy s tímto zbožím jsem našel, ale nikoliv jediný výkres, který
by poposoval montáž a funkci.

A aby to nebylo úplné ot, chtěl bych si to řídit pokud možno sám ...

Uvítám nasměrování na zdroj informací.

Díky
Jakub Ladman