mereni osciloskopem na lambda sonde ..?

Ing. Peter Adamec mcu na mcu.sk
Pátek Červen 20 21:26:11 CEST 2014

Skusenost mam opacnu
Hupanie otackami robila prave klapka (Fabia).
Lambda mi pohla emisiami po vymene a vycisteni klapky ok (teda ta pred
katalyzatorom)

Dalsia vec je ze katalyzator sam o sebe problemy nemava takmer nikdy
pokial to uzivatel nehasi na blbych emisiach moc dlho.
Vynechanie valca pri vadnom zapale (cievka, sviecka) hlasi riadiaca
jednotka uz na aute z roku 1998, okrem toho prejavuje sa to klepanim motora.

PA