OT Chjo...

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Červen 20 19:43:15 CEST 2014

v novych osnovach maju za celych 5 rokov spolu tusim 3 predmety. Vela
ludi tam uz neostalo, cast odisla do dochodku bez toho aby si vychovali
nastupcov, cast odisla zo skoly uplne a mala cast odisla na ine ustavy.
Som zvedavy co z toho bude. Vidim tam ale tendenciu ze kazdy si chce
ucit vsetko na svojom ustave, namiesto toho aby predmet, ktory maju
vsetky specializacie ucili centralne ti, ktori to vedia a maju na to
vybavenie. Takze tam bude malo studentov, predmety sa neotvoria a vsetci
budu spokojni...
b.