Re: mycka Mora - programátor

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Červen 20 13:19:48 CEST 2014

Co to bylo za poruchu?
Podobný programátor má Whirlpool v pračce, jediná závada co jsem měl byly unavené pera na kontaktech. Občas oprskané kontakty.
Pružný kontakt jsem si udělal už vyměnitelný (šroubky M1,6) a jednou za čtyři roky to vyměním. Odcházejí na reverzaci motoru. Tam to fakt cvaká furt a prostě se unaví.
Kontakty přejedu laminátovou tyčikou. Jinou závadu jsem zatím nepotkal.
Pavel Glajc