mereni osciloskopem na lambda sonde ..?

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Červen 20 09:00:39 CEST 2014


Já mám podobný motor, taky 4 sondy, 2x před katama, 2x za, ale co jsem
někde zahlédl v nějakém manuálu pro školení servisáků, tak ty sondy ZA
katalyzátory NEJSOU lambda sondy, ale něco jiného. Důvodem je samozřejmě
mít nižší emise. Jinak pokud je lambda jakž tak funkční, tak spravit běh
motoru lze myslím i jejím potáhnutím směrem ven, tj našroubovat ji přes
nějakou redukci, nebo podložku aby nezasahovala moc hluboko do trubky.
Karel


Dne 20. června 2014 7:27 Kubat Tomas <tomas_k na comap.cz> napsal(a):

> dobry den.
> chystam se o vikend resit nejakej problem na aute a potreboval bych
> merit prubehy napeti na lamda sonde.
> uz jsem delal jeden kratkej pokus, kde jsem se pokousel rigolem DS1064B
> neco zmerit, ale byla to jen hromada sumu/ruseni.
> co bych mel na oscilu nastavit, abych "neco" videl ?
> oscilo normalne v prodluzce a auto na volnobeh, sonda paralelne k
> signalu na lambde.
> ted si beru na vikend bateriovyho hanteka s oddelenymy kanaly.
> ls vypadaji, jako uz nekdy menene a problem drive nebyl a postupne
> narostl ...
> je mozne aby byly obe ls uplne mrtve a auto jinak po ohrati jede ok ?
> tomik.
>
> p.s.
> popis zavady.
> auta jeep 4.0l 6 valec,  4 ls, kde jsou 2x pred katama  a 2x za .
> ani jedne pred katem nebyl zadnej rozumnej signal.
> u auta zlobi na studenem motoru volnobeh, kde pokud neni auto v alespon
> castecne v zatezi( zaradeno treba D) tak je volnobeh
> silene vysoko a po pridani plynu pada strasne pomalu. pri studenem
> rozjezdu to cuka a smrdi benzim, jako by se to dusilo.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20140620/78bb17cc/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list