mereni osciloskopem na lambda sonde ..?

Pátek Červen 20 08:10:54 CEST 2014

Nemělo by auto při studeném motoru lambda sondy ignorovat? Až po ohřátí
motoru / lambdy / katalyzátoru by mělo začít řídit směs podle lambda sond,
ne?

Viděl (a řídil) jsem auto, kde byla lambda (jedna) úplně odpojená, nevím
jestli záměrně nebo omylem, každopádně auto startovalo i jelo normálně,
volnoběh taky. A chovalo se úplně stejně normálně i po připojení sondy zpět.

P.K.