OT: ukradeny ucet google+

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Červen 19 17:28:13 CEST 2014

ja jsem si heslo na domácí wifi určil podle hlášky ze Southparku a tak ho
vlastně ani nikomu říct nemůžu, protože by se urazil :-D

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Josef Štengl
Sent: Thursday, June 19, 2014 5:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: ukradeny ucet google+

Já jsem svého času neomezoval domácí wifi na MAC (lze si je přečíst), ale
DHCP nabízel IP které pak odmítal pouštět dál.
Správné IP jen pro vybrané jedince. Taková návnada, občas se někdo chytil,
snažil se a dal pokoj (asi byla v prostoru i méně domýšlivá kořist). IP jsem
občas měnil (skriptem).

ced