OT: ukradeny ucet google+

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červen 19 17:26:28 CEST 2014

Ale jo ja si dovedu predstavit hromadu udelatek jak to resit...ale dalsi
krabicky uz tu nechci - preci jen uz jsem s trvalou spotrebou racku na
cca 150W. Vynalozena energie a penize musi odpovidat tomu co se chrani...

Ja si to nejak uz osefuju. Jen mi proste deti dorostli a ja si nevsiml,
ze se zmenily podminky. Ono stejne tak jsem zjistil, ze si kluk dela
registrace na ruzne servery, ale pouziva vsude stejne heslo a to jeste
heslo stejne s jeho heslem do google uctu. Proste vsechno spatne.

RV