OT: ukradeny ucet google+

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Červen 19 10:50:50 CEST 2014

Nestalo se spíš, že někde zůstal přihlášen (typicky v počítačové učebně) a
někdo toho využil? Případně v té učebně někdo mohl nainstalovat keylogger,
takže to heslo zná. Ale samozřejmě to nic na situaci nemění. U Google jsem
tuším někde narazil na kontaktní formulář v případě ukradeného účtu,
nenabídne se po neúspěšném přihlášení?