Sbernice na domaci automatizaci: RS-485 nebo Ethernet?

Středa Červen 18 21:52:29 CEST 2014

Otázka je, kolik toho chcete po té síti posílat. Já uvažuju pouze o
regulaci topení a pokud po té síti budu posílat max. 1 Kbit/s,
nepotřeboval bych ani tu 485 a stačil by jeden drát a budiče s otevřeným
kolektorem. Spíš bych řešil otázku, z čeho leze menší úroveň rušení.
Jestli z RS485, která je sice symetrická, ale přenášejí se ostré hrany a
nějaká minimální nesymetrie tam být může (anténu tvoří spousta drátů po
celém baráku), nebo nesymetrické vedení zablokované kondenzátory tak,
aby doba přeběhu byla např. 200 us.
Anděl