Pásek 6AF800 23/Z

Středa Červen 18 21:15:47 CEST 2014

Dobrý večer,

     je tu spousta pamětníků a fandů, tak třeba si někdo vzpomene. Mám
tu krabičku s magnetofonovým páskem typu TESLA 6AF800 23/Z o kterém vím
jen to, že jich tu je několik krabiček. Vykopávka při úklidu sklepa.

     Chci se zeptat, co to je za pásek a jak moc je třeba kvalitní,
případně pro co byla tato velikost cívek, cca 7 cm, vlastně určená. Táta
říká, že to bylo myšlené jako "audio dopis" třeba pro zrakově postižené
a tak, ale mne se to moc nezdá.

     Hledáním na internetu jsem se dostala jen k různým telefonům a
hlavně na různé kryptovací algoritmy, tak snad tu nebude za chvilku
bouchat na dveře URNA, že se pokouším něco nabourat :-)

     Saša Svobodová