Problemy s komunikaci mezi Starterwarem a Indy UDP server

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Červen 18 19:22:31 CEST 2014

Viem ze toto asi pocut nechcete ale Borland Builder som opustil pred rokmi
prave pre zvlastne spravanie ktore som nedokazal pochopit a problemy vyriesit.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Wednesday, June 18, 2014 7:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: Problemy s komunikaci mezi Starterwarem a Indy UDP server

Původně bylo obojí 1234. Ale protože při odesílání z PC je normálně odchozí port náhodný, tak jsem to změnil, aby se lišily. Zoušel jsem i odeslat z ARMu nezměněná data poslaná z PC, ale výsledek stejný. Do přílohy jsem teď dal takové pakety. První je z PC, druhý je odpověď.

Jak to tak vypadá, progam v PC asi ignoruje informaci, že má ignorovat CRC, pokud není hodnota 0.

Do nedávna jsem ale měl za to, že nepoužití CRC má být indikováno právě 0 na jeho místě. Ovšem Wireshark v obou případech tvrdí, že validation disabled, tak nevím...

PH

Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk<mailto:konfera na efton.sk>>
Preco neskusate poslat identicky paket z PC aj z toho ARMu?
Porty su rozne, nemoze to vadit?