Sbernice na domaci automatizaci: RS-485 nebo Ethernet?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Červen 18 17:57:06 CEST 2014

On Wed, Jun 18, 2014 at 01:22:37PM +0200, Martin Vancl wrote:

> Vsak ja nechci multimaster. Master bude Linuxove PC, slave Arduina.
> Nakonec se mi nejvi libi myslenka periodickeho ptani se slave
> zarizeni. Napr. kazdych 50ms obeslu vsechna zarizeni s pozadavkem co

50ms? propana, jakou to chcete hnat rychlosti?

Rekneme pokud budete pri rychlosti 19200 baudu mit 5 zarizeni, kterym poslete
10 bytu a kazdy odpovi 10 byty tak jsme na vice nez 52ms a to do toho
nezapocitavam latenci...

P.T.