Sbernice na domaci automatizaci: RS-485 nebo Ethernet?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Červen 18 17:18:46 CEST 2014

Tenhle thread jsem téměř vůbec nesledoval, takže moc nevím o co šlo, ale zkusím kluky kontaktovat, jestli k tomu mají nějaký web. Každopádně i po maturitě to v rámci FELu nějak dále rozvíjeli.

Jakub Šerých

P.S. Jo tak se mi ozvali a je to http://www.zudytt.ic.cz/ Ale moc technických informací o tom jejich systému tam zatím není. Prý na tom ale i nadále pracují.