ceny za kWh

Jan Kral kral na fortech.cz
Středa Červen 18 12:59:10 CEST 2014

Aktualni ceny za kWh (predpokladam ze elektriny) jsou zavisle predevsim na dodavateli a zvolene distribucni sazbe. Co se zkusit podivat tedy k dodavateli? CEZ ma sice ceny v relativne neprehlednych tabulkach po jednotlivych slozkach, ale ke kazde sazbe ma i prehlednou tabulku kolik je pausal a kolik stoji kWh.

S pozdravem JK