Sbernice na domaci automatizaci: RS-485 nebo Ethernet?

Středa Červen 18 12:54:39 CEST 2014

RS485 se proste pro multimaster komunikaci moc nehodi, jeste jsem
nepotkal profi zarizeni, ktere by to pouzivalo. Na to je nakonec urcen
CAN bus ktery kolize resi velmi efektivne na zaklade priority adres.
Bezne arduino to ovsem nema, a modul je dost drahy, to je fakt.

---