Sbernice na domaci automatizaci: RS-485 nebo Ethernet?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červen 18 12:08:03 CEST 2014

 18.6.2014, 12:06:29

Velmi poucne, napr. toto:
 "Jinak si myslim, ze to co pisete je uplny nesmysl, zrovna Palmu je
  mraky, jsou softwarove vicemene kompatibilni, takze v tomto smeru je to
  naopak vyhoda, vezmu v podstate jakykoliv Palm (a za tech 5 let si za tu
  tisicovku kopim barevny, hec... :-)), nahraju do nej software, a jede se
  dal. Mozna ze za tech 5 let sezenu spis ten Palm, nez nejaky MCU, ktery bych
  tam ted vrazil."

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz