Sbernice na domaci automatizaci: RS-485 nebo Ethernet?

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Středa Červen 18 11:28:24 CEST 2014

Děkuju.
Na jakém MCU to máte postavené? (To už je jen zvědavost.)

Z výpisu komunikace jsem pochopil, že v modulu už není téměř žádná
aplikační logika a třeba převod A/D na konkrétní veličinu se dělá až
v řídícím modulu?
Nebo to jen jen debug výpis?

Tomáš