STM32F030 a Eclipse

Janiš Peter peto.janis na gmail.com
Středa Červen 18 10:35:35 CEST 2014

Nepíšete s čím konkrétne potrebujete pomôcť (alebo som to nepochopil).

Momentálne sa s Eclipse na Linuxe hrám a snažím sa ho nejak popísať
<http://www.mikrozone.sk/pluginy/content/content.php?content.127>.
Takže ak si nainštalujete najnovší plugin "GNU ARM C/C++ Cross
Development Tools" (http://gnuarmeclipse.sourceforge.net/updates ), tak
dostanete pekný wizard, ktorý Vám vygeneruje na základe šablóny projekt
priamo pre STM32F0xx, STM32F1xx,.... (Eclipse MENU -> "File" -> "New" ->
"Project" -> "C Project")
Dá sa z toho vychádzať.

p.j.