Sbernice na domaci automatizaci: RS-485 nebo Ethernet?

Úterý Červen 17 19:23:47 CEST 2014

Tak ale to tu zaznelo, ten radic ENC28J60 stoji par desetikorun a pres
SPI se pripoji k cemukoli. SW na to docela je diky arduinu (ja bych teda
ale arduino nepouzival, radsi cisty procesor, ja osobne, asi vas to
prekvapi, nejaky ARM ;-)  )
Ten modul se ale z CN vyplati, nebo koupit cipy a trafokonektory v Cine
a dat to na desku by taky slo.