Sbirka algoritmu pro MCU

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Červen 17 14:41:10 CEST 2014

dobry den.
prihodil bych jeste lambda sondu, alespon pro sledovani realne hodnoty ..
u jezdeni/ladeni  lpg s karbecem byla uzitecna.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Tuesday, June 17, 2014 2:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: Sbirka algoritmu pro MCU

Pro účel vytvoření mapy hodnot otáčky-plyn-teplota1-teplota2, potřebuji mít slušně vyfiltrované otáčky i plyn (poloha plynu ovlivňuje velmi výrazně bohatost směsi). Jinak okamžik zápalu se samozřejmě bude řídit procentama času od předposledního a posledního sepnutí přerušovače (má to kontakt na každý válec).

Ta rovnice ale pořád roste (já so to zkouším na sharpce v basicu).

někde by tam asi měla být suma(y)/x

y = (y*k+x)/(k+1)