Sbernice na domaci automatizaci: RS-485 nebo Ethernet?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červen 17 14:33:24 CEST 2014

tyhle mají vyvedené i SPI (sice sdílené, ale je fajn, že se to nemusí
hledat)

http://www.ebay.com/itm/Redesign-Pro-Mini-atmega328-5V-16M-Replace-ATmega128-Arduino-Compatible-Nano-/121267662255

někde jsem viděl i wireless networking s arduinem, jednoduchý protokol,
zkusím to najít. moduly rx+tx oba dohromady za dvacku.

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 17. června 2014 14:20
Předmět: Re: Sbernice na domaci automatizaci: RS-485 nebo Ethernet?

Souhlas...pokud kolega neni majitel solarni elektrarny se stedrym
zelenym bonusem.

Pokud jet po ethernetu tak uz je lepsi mit na centru klasicky server a
webrozhrani - Raspberry bych nechal lezet...

Radek Vicek

Dne 17.6.2014 13:46, gatilo napsal(a):
>   17.6.2014, 13:44:52
>
> Nevim jakou to pro vas ma prioritu, ale uvazoval jste i energetickou
> narocnost toho switche a ethernet modulu ?
>
> S pozdravem Pavel
>    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>
> --

Pro případ, že tato zpráva obsahuje návrh smlouvy, Česká pošta, s.p.
vylučuje možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoli změnami, dodatky či
odchylkami. Navržení změn, dodatků či odchylek z Vaší strany považujeme
toliko za podnět k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Až do okamžiku
podpisu/uzavření smlouvy nejsme jakoukoli naší nabídkou vázáni. Výsledky
jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje Česká pošta, s.p. za
nezávazné. Česká pošta, s.p. nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení
nebo přerušení jednání o smlouvě, a to bez ohledu na jeho důvod.

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

In the event that this email contains a contract proposal, Česká pošta, s.p.
hereby excludes acceptance of the contract proposal with alterations,
amendments and adjustments of any nature. Your proposal of alterations,
amendments and adjustments may only be subject of further contract
negotiation. Česká pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the
contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract
negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. Česká pošta,
s.p. is not liable for termination or interruption of any contract
negotiation for whatever reason.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.