Sbirka algoritmu pro MCU

Úterý Červen 17 13:22:16 CEST 2014

Je to vypocet nove hodnoty merene veliciny Y na zaklade predchozi Y a
noveho vzorku X. Perioda vzorkovani se predpoklada konstantni, ja
vetsinou pouzivam tento jednoduchy algoritmus a funguje to slusne.
Samozrejme cim vyssi K, tim vetsi prodlevy.
Da se to take retezit a dostavame filtr vyssich radu (nebo se da pouzit
rovnou vzorec pro nejaky filtr vyssiho radu).
Me to fungovalo tak, ze jsem meril periody mezi jednotlivymi impulzy (z
prerusovace 2x/ot) a ty myslim filtroval uvedenym algoritmem. No a na
zaklade te filtrovane hodnoty pocital prodlevu pro nastaveny uhel a
myslim k tomu vyuzival nejaky casovac...
Plyn, teplota se da filtrovat velmi silne, otacky bych filtroval co nejmin.