STM32F0xx a počítání zapnutí

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Úterý Červen 17 12:00:39 CEST 2014

Omlouvám se, zapoměl jsem napsat kompilátor. Používám IDE EmBlocks
a s ním jeho kompilátor, což je asi klon GCC. Na programování buď
okénkový FlashLoader (myslím, že se tak jmenuje) přes kit discovery,
nebo řádkový STMFlashLoader přes vlastní FTDI modul.

U option bytes mi jde o nastavení mého čísla, které by se dávalo
do Data1 a Data0.

HUDA