STM32F0xx a počítání zapnutí

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Červen 17 11:30:41 CEST 2014

Vlastní syntaxe dost závisí na překladači, ale principiálně potřebujete v souboru linkeru definovat sekci na adrese kterou
si přejete a umístit proměnnou do této sekce.

Některé kompilátoru umožňují umístit proměnnou přímo na adresu (například pomocí #pragma ....)

Asi budete používat gcc (které já používám minimálně, tak to z hlavy neřeknu), tak vám pro inspiraci pomůže třeba tento odkaz

http://mcuoneclipse.com/2012/11/01/defining-variables-at-absolute-addresses-with-gcc/

U option bytes záleží na tom, co si pod tím představujete. Pokud FEE oblast (Flash Emulated EEprom) tak je to jen Flash
pomět a její adresu si zjistíte v manuálu k procesoru, pokud jsou to data mimo Flash pamět tak ne (pokud je nekopírujete z
FLASH a to je pak případ 1 :-).

ced