Sbirka algoritmu pro MCU

Úterý Červen 17 11:27:13 CEST 2014

Tak to hledejte filtracni algoritmy, jde to jednoduse primo pri snimani
v realnem case y = (y*k+x)/(k+1) kde k je filtracni koeficient, pripadne
v poli dat prumerovan nekolik sousednich hodnot,
nebo vedecky, s libovolnou slozitosti ;-)
Mimochodem, co snimate a je chlupate?
Ja si neco takoveho udelal na 8051 ke S120, LPG snesl vetsi predstih a
melo to nejaka pasma otacek, kde jsem mohl i za jizdy cudlikama zvysovat
nebo snizovat predstih. I s displejem a fungovalo to docela hezky ;-)