Sbirka algoritmu pro MCU

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červen 17 11:19:25 CEST 2014


spíš takovou tu numericko-grafovou algebru

Jde mi o to,  jak vyčistit křivku plnou "trávy", udělat z této vyčištěné 
derivaci a z ní zjistit realtime že právě nastávají změny, když přitom 
zrovna právě naměřená hodnota může být úlet, anebo přibližně platná?

Chci si udělat do duotaktu něco jako řídící jednotku, zatím bude jenom 
ukazovat, na čudlík ukládat, ale postupem času bude i zapalovat (řídit 
předstih podle teploty trysky, motoru, plynu a otáček). Jeli jsme na delší 
tůru a zjistil jsem, že když je všecko kolem motoru žhavé, tak lze jet s 
úplně minimálním plynem jako ještě nikdy a motor se typicky neškube (jeden 
karbec, lítající válce víří směs v sání), výkon přitom stačí k udržení 
rychlosti. Když změním předstih tak aby se toto dalo udělat s průměrně 
teplým motorem (při trochu víc sešláplým plynem než když je to žhavé, ale i 
tak dostatečně málo), tak prostě netáhne. Spotřeba mi takto klesla zhruba o 
čtvrtinu až třetinu.



----- Původní zpráva ----- 
Od: "Jan Smrz" <jan.smrz na email.cz>


Nepisete, jake algoritmy potrebujete. Pokud jde o trideni, vyhledavani, 
stromy
apod. tak existuje kniha "Algoritmy v C". Lze najit na netu.

J.S.


On 06/16/2014 09:44 PM, Jaroslav Lukesh wrote:
> Dobrý den,
>
> prosím o doporučení (nejlépe pdf) knihy, kde by byly rozepsané algoritmy a 
> jejich praktické použití v nějakém obecném jednoduchém či zjednodušeném 
> programovacím jazyce (ála "papírový počítač", basic, C..)
>
> Co jsem zatím našel, tak je napsané tak, aby to sice řeklo teorii s 
> šílenými vzroci, maticemi a integrály a jak to co nejnesrozumitelněji 
> přepsat (takové to typické akademické programování), ale už ne takové ty 
> aplikační poznámky z reálného života.
>
> Děkuji, JL.



Další informace o konferenci Hw-list