Sbirka algoritmu pro MCU

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Úterý Červen 17 11:02:21 CEST 2014

Dobry den
Toto by se nehodilo ?
http://www.databazeknih.cz/knihy/basic-pro-zacatecniky-130415 byla
idealni pro zacatky na varici IQ151
Obcas se da najit na aukru nebo v antikve
http://muj-antikvariat.cz/kniha/basic-pro-zacatecniky-kroha-petr-1988
NIcmene dnes bych volil minimalne Pascal, z toho se da pak snadneji
prejit na C.

S pozdravem
Konecny