Re: STM32F0xx a počítání zapnutí

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Úterý Červen 17 08:53:30 CEST 2014

Zatím všechny flash které jsem potkal (není jich ale mnoho) mají menší
zapisovací blok než mazací.
Nejvíc teď pracuju s řadou AT25DFxxx a ty mají omezení max 256B pro
zápis, a musí být v jedné 256B stránce.
Případně mají režim pro zápis po 1B, zbytek si řeší samy interně.
Mazání 4, 32, 64KB nebo celá paměť.

Otázka je zda pamětěm vadí zápis nebo mazání.
A jak vadí opakovaný zápis stejného obsahu.

Tomáš