STM32F0xx a počítání zapnutí

Úterý Červen 17 08:41:35 CEST 2014

Je opravdu jiste, ze nevadi zapisovat stranky na hodnekrat po par bytech?
Kdysi jsem narazil na clanky o NAND FLASH a souborovem systemu Yaffs,
kde se tato metoda v nejake verzi pouzivala a zaver byl, ze to nektere
pameti nesnaseji dobre. Predpokladam, ze se zapis fyzicky provadi taky
po vetsich blocich a je asi otazka, jak je inteligentni programovaci
algoritmus...