Re: STM32F0xx a počítání zapnutí

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Úterý Červen 17 07:45:28 CEST 2014

> Jestli tomu dobře rozumím, musím najít odpovídající stránku
> s posledním záznamem. Tu načíst a přidat další záznam a uložit.

Do smazané flash můžete zapisovat postupně, jen mazat musíte po celých
blocích. Navíc maximální zapisovatelný blok bývá menší než mazací,
takže ani nelze zapsat mazací blok najednou (v mém případě se jedná o
externí flash, maže se po 4KB, zapisuje se maximálně 256B).

> Pokud by další záznam vycházel na další stránku, tak jej uložit
> na novou stránku a starou stránku smazat.

První blok smazat až když zaplníte i druhý, tzn. příští zápis bude
opět do prvního bloku.

> Mohl by jste mi, prosím, poslat příklad na privátní email?

Vykuchám citlivé věci a pošlu.

Tomáš