Re: Smazání dat z disket

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 16 15:41:19 CEST 2014

Tak moje praktické zkušenosti jsou natolik odlišné od několika dalších
lidí tady, že to snad budu muset někdy zase zkusit. Jen to chce někde ze
šrotu vytáhnout 5.25" mechaniku, protože jednak diskety 3.5" ztrácejí data
už jen když se na ně škaredě podívam, ale hlavně jejich pevné pouzdro
drží dost velký odstup mezi magnetem a médiem.

Jinak další možnost je trafopáječka a vhodně vytvarovaná smyčka.

PL

*****************************

From: "J.Polivka" <jpolivka na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, June 16, 2014 8:19 AM
Subject: Re: Smazání dat z disket

Ahoj Sašo,
psal jsem to tady už před dlouhou dobou. Likvidoval jsem tehdy velké množství disket.
Použil jsem magnet velikosti 5x2x1 cm, který na futru udrží 18 listů A4/80g... papírů.
Diskety byly dál normálně použitelné.
Docela mne to překvapilo, takže pozor na to :-)
Vyzkoušej si to alespoň na 3,5" jestli máš ještě tu možnost.
Jindra Polívka