Re: Smazání dat z disket

Balu balu na k-net.fr
Pondělí Červen 16 13:29:44 CEST 2014

Ahoj,
myslim ze sa to len tradovalo. Epidemia tychto problemov sa pravidelne vyskytovala hlavne v obdobi odovzdavania roznych projektov a prac.
Staci sa pozret aky je remanentny magnetizmus disketoveho media a potom jednoducho vypocitat indukciu pola od prudovodica.
Pre zaciatok imho bude uplne stacit nekonecne dlhy priamy :-))
B.