Smazání dat z disket

Pondělí Červen 16 13:17:22 CEST 2014

Nebo vybít do cívky kondenzátor? Kdysi jsem někde četl, že se nabitým
kondenzátorem dala odmagnetovat magnetofonová hlava. Sice to ze začátku
dostane velký impulz v jedné polaritě, ale pak to tlumeně dokmitává a
tím se to má odmagnetovat. Nikdy jsem to takhle nezkoušel. Nesměl by to
být elektrolyt, ale třeba hromada nějakých papírových nebo fóliových C.
Anděl