Smazání dat z disket

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červen 16 12:22:04 CEST 2014

Dobrý den,

Mám stejnou zkušenost. Permanentní magnet s disketou nic neudělal.
Střídavé magnetické pole už bylo lepší, ale také to nebyl žádný zázrak.
Muselo se to nechat na disketě dost dlouho, než to část dat
neopravitelně smazalo. A to jsem to zkoušeli na 5,25" disketách. Na 8"
bude ten záznam vzhledem k hustotě dat asi ještě odolnější.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora