Re: STM32F0xx a počítání zapnutí

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pondělí Červen 16 10:28:06 CEST 2014

Já používám metodu, že do jednoho bloku FLASH ukládám postupně
požadovaný stav. Každý má pořadové číslo, při startu se najde
poslední. Pořadí může přetéct, hledá se "poslední ze série".
Velikost je pro jednoduchost celočíselný podíl velikosti bloku.

Mám na to vyhrazené dva bloky, při zaplnění jednoho se smaže
následující, takže nemůže nastat situace že bych neměl k dispozici
staré údaje.

Ve Vašem případě stačí zapisovat po 4 bytech, počet zapnutí bude
zároveň pořadové číslo a o přetečení se nemusíte starat.

Tomáš