utekajuce hodiny

Pondělí Červen 16 08:08:08 CEST 2014

Přišlo mi na mysl, čta Váš případ:
Vystavka dastiženij savětskovo gasudarstva:
"... a pak tady máme trpaslíka. Ale to není obyčejný trpaslík, to je sovětský trpaslík, to je největší trpaslík na celém světě!!! A dále hodinky, ale to také nejsou obyčejné hodinky, to jsou sovětské hodinky - to jsou nejrychlejší hodinky na celém světě !!! "
To jen tak, při pondělním ránu.

Zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of iko
Sent: Monday, June 16, 2014 7:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: utekajuce hodiny

Som to rozobral a elektromagnet naozaj 2x za sekundu pohne ozubenym kolieskom (teda aj sekundovkou). Zeby sa zblaznil ten asfalt co tam je, alebo krystal. No nic, skusim prehodit krystal z inych hodin, pripadne aj s asfaltom. Mam tu dalsi strojcek, ale ten nema kovovy zavit na prisrobovanie k ciselniku.