Re: Smazání dat z disket

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 15 19:29:02 CEST 2014

Tak Vaše nahaté fotky ze 14 let tam asi nebudou (to tehdy ještě
nebývalo zvykem), a pokud tam bude nějaké udání, tak i to už
dnes asi nikoho zajímat nebude.   ;-)

Nyní vážně: magnet si s tím bezpečně poradí. A bohužel někdy až
moc bezpečně. Stalo se mi, že po pokusech s magnetem se už
některé diskety pak nedaly naformátovat. Mechanizmus neznám,
pole toho megnetu zase nebude taková síla, ale přesto to tak dopadlo.

Jinak jedna nevesela historka ze života: když jsem odcházel ze svého
prvního zaměstnání, tak se se mnou někdo "rozloučil" tím, že mi
přejel křížem mé diskety magnetem. Při pokusu o obnovu bylo jasně
vidět, jak jsou vždy 2 sektory čitelné, pak zase 2 nečitelné atd.
Závist je sviňa (odcházel jsem na dost výrazně lepší).

PL

*******************************

From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 15, 2014 7:07 PM
Subject: Smazání dat z disket

Dobrý večer,

     našla jsem doma nějaké staré diskety formátu 8" a protože pro ně
nemám využití, tak jsem je dala na Aukro. Jsou to dvě krabice úplně
nových disket, mají dokonce ještě zalepené pytlíky se štítky, ty nemám
strach prodat. Ale pak tu jsou diskety používané a netuším, co na nich
je. Takto velikou mechaniku doma prostě nemám. Sice na nich asi budou
jen nějaké cvičné programy ze školy, ale co já vím, je to již moc
dlouho... Pokud se okolo nich budu motat s magnety, je jistota, že
magnetické pole záznamy bezpečně zničí? Mazací tlumivku nemám, ačkoli
jedou ji snad získám :-)

     Saša Svobodová