Smazání dat z disket

Neděle Červen 15 19:07:30 CEST 2014

Dobrý večer,

     našla jsem doma nějaké staré diskety formátu 8" a protože pro ně
nemám využití, tak jsem je dala na Aukro. Jsou to dvě krabice úplně
nových disket, mají dokonce ještě zalepené pytlíky se štítky, ty nemám
strach prodat. Ale pak tu jsou diskety používané a netuším, co na nich
je. Takto velikou mechaniku doma prostě nemám. Sice na nich asi budou
jen nějaké cvičné programy ze školy, ale co já vím, je to již moc
dlouho... Pokud se okolo nich budu motat s magnety, je jistota, že
magnetické pole záznamy bezpečně zničí? Mazací tlumivku nemám, ačkoli
jedou ji snad získám :-)

     Saša Svobodová