problem s DDS

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Neděle Červen 15 18:08:04 CEST 2014

Zablokoval jsem to primo na nozickach .Ten plosnak je vazne blbej.
Necekal jsem ,ze to je tak citlivy.Testovaci desticka byla dokonce
neprokovena doma leptana .
Jenom jsem to tenkrat jeste nemeril spektrakem a na signalu z
osciloskopu mi to pripadalo slusny.
  Taky jsem to potreboval jenom do 10MHz takze tech 100MHz se ztratilo .
   Fanda