problem s DDS

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Neděle Červen 15 16:19:32 CEST 2014

hmm, takuto schemu som uz dlho nevidel :-)
zo schemy sa toho neda vela vydedukovat, ale myslim ze na 99% to je zle
routovanie na doske. Vnutorne digitalne signaly do vystupu normalne
nepresakuju (resp. nie na takto vysokej urovni -25dBc).
Rozvod napajania a blokovanie je katastrofa. Myslim ze nema zmysel sa
pokusat to opravit, ak chcete aby to fungovalo treba prerobit od nuly.
Blokovacie kondenzatory hned vedla napajcich pinov, vhodne dielektrikum,
vhodna velkost cipu, dostatok prekovenych dier...
b.