Oprava pinu v konektoru ?

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Sobota Červen 14 22:50:34 CEST 2014

Máte k dispozici stlačený vzduch? Stačí obyčejná ofukovací pistole. Před tím je vhodné trochu odsát pájku ze spoje, třeba licnou. To proto , aby se při profukování moc nenaprskalo.
Ofuk je vhodní mířit směrem kde se nenapáchají další škody. Zpod něktrerých součástek se pájka blbě dostává. Schválně si to někde zkuste nanečisto, budete překvapen jednoduchostí a účinností metody. O rychlosti ani nemluvě.

Fakt stačí trafopájka a ofukovací pistole, nebo náhražka. Lepší je větší vzdušník, aby byla trochu rezerva ve fuku. Samotnej ledničkáč je skoro málo, ale se starým hasičákem to je jiný kafe. Na zaprskanou desku použiju zubařské šťárátko, trochu naruším souvislou vrstvu naprskaného cínu, zubním kartáčkem smetu zbytky. Zbytek lihem nebo IPA. Taky se dá použít starej prázdnej sprej, vhodný je ten s plastovým šlauškem. Před tím ho nafoukat vzduchem.
Pavel Glajc