HTTP watchdog

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Sobota Červen 14 12:36:09 CEST 2014

Dne 13. června 2014 13:36 Kosta <info na mcu.cz> napsal(a):
> Zdravím,
> to bych byl opravdu neskonale vděčen. Já a Linux se opravdu nemáme rádi. Jde
> mi o to volat každých 5-10s několik scriptů (max 5). Pokus nedojde ke
> spojení nic se neděje a volá se znovu po daném časovém intervalu. Toť vše
> Dále bych to již řešil asi soukromě :)

OK, jestli budete chtit, staci napsat mail :-)

Dne 13. června 2014 17:19 Kosta <info na mcu.cz> napsal(a):

> [...]
>
> Cílová úloha je prostá, na server se uploaduje soubor, po dokončení uploadu
> je soubor zpracován a odeslán celkem na tři servery. No a tady vzniká
> problém, udělat to synchronně nejde, script skončí na timeoutu (maximální
> dobu vykonání scriptu nemohu měnit) . Prakticky jsem si ověřil, že na upload
> na cizí server mám času dost, ale na dva již ne. Tudíž se nabízí asynchronní
> spuštění tří scriptů, kde každý provede upload na jeden server. Na hostingu
> však není žádná jiná možnost spuštění než právě přes cron. Takže jsem to
> obešel přes přímé volání scriptů oním HTTP watchdodeg.

Takze skript bude zpracovavat nejaka velka data? Pokud ano, wifi
router za 500Kc by nebyl nejlepsi.
Nebo se jenom po spusteni zepta serveru, jestli ma data a vyhodnoti
odpoved (vlastne jenom watchdog)? Pak by byl router s OpenWrt ok.
Nebo jestli mate moznost sehnat nejaky starsi ALIX, nebo WRAP, take by
sel pouzit. Ale wifi router se mi zda nejlepsi - za 500Kc to staci jen
vrazit do zasuvky, zadny zdroj, CF karta, krabicka - nic neni potreba.

Na to by mozna stacil nejaky VPS hosting. Ja na podobne jednoduche
veci mam bezplatny http://www.host1free.com/ se 128MB RAM. Pouzivam ho
na crony k Drupal webum a OpenVPN a funguje bez problemu.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com