HTTP watchdog

Kosta info na mcu.cz
Pátek Červen 13 17:19:00 CEST 2014

Dne 13.6.2014 16:39, Josef Štengl napsal(a):
> Ehm, měl jsem spíše na mysli, že v případě požadavku na spouštění v
> určitém časovém období je možno použít již dříve zmíněný cron pro
> spouštění této nechutnosti na pozadí a její ukončení.
>
> Spouštění této konstrukce cronem bez odeslání na pozadí mě jaksi ani
> nenapadlo. Tímto se omlouvám za zmatení.
>
> Pokud je požadavek spusť a běž stále, tak bych se cronem nezabýval,
> zbytečná práce navíc.

Ne, myslíme to zhruba stejně, ale asi jsme vzájemně nechápali, sorry,
jsem zmatkař

Potřebuji zhruba každých 15s spouštět určitý script, script je
jednoduchý bez cyklů, ve scriptu se kontroluje zda byl odeslán soubor, v
případě, že ne, ho script odešle a soubor smaže. Problém je, že na
hostingu mohu z cronu volat v 15 minutovém intervalu. Kromě cromu není
na hostingu žádná jiná možnost asynchronního spouštění.

Cílová úloha je prostá, na server se uploaduje soubor, po dokončení
uploadu je soubor zpracován a odeslán celkem na tři servery. No a tady
vzniká problém, udělat to synchronně nejde, script skončí na timeoutu
(maximální dobu vykonání scriptu nemohu měnit) . Prakticky jsem si
ověřil, že na upload na cizí server mám času dost, ale na dva již ne.
Tudíž se nabízí asynchronní spuštění tří scriptů, kde každý provede
upload na jeden server. Na hostingu však není žádná jiná možnost
spuštění než právě přes cron. Takže jsem to obešel přes přímé volání
scriptů oním HTTP watchdodeg.

A kupodivu to i funguje :)

--
S pozdravem