HTTP watchdog

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Červen 13 16:39:31 CEST 2014

Ehm, měl jsem spíše na mysli, že v případě požadavku na spouštění v určitém časovém období je možno použít již dříve
zmíněný cron pro spouštění této nechutnosti na pozadí a její ukončení.

Spouštění této konstrukce cronem bez odeslání na pozadí mě jaksi ani nenapadlo. Tímto se omlouvám za zmatení.

Pokud je požadavek spusť a běž stále, tak bych se cronem nezabýval, zbytečná práce navíc.

ced