HTTP watchdog

Kosta info na mcu.cz
Pátek Červen 13 13:36:38 CEST 2014

Dne 13.6.2014 12:59, Martin Vancl napsal(a):
> Ja mam na linuxovem server v cronu takhle volany cron.php skript drupalu:
> */15 * * * *    wget -O - -q -t 1 http://martin.vancl.eu/cron.php >>
> /dev/null 2>&1
>
> Stacil by wifi router za necelych 500Kc TL-WR741ND
> http://www.alza.cz/tp-link-tl-wr741nd-d155297.htm a dat do nej
> OpenWrt.
> Celkove to vidim vcetne rozbaleni krabice, nahrani openwrt a nastaveni
> na max hodinu prace.
> Jestli chcete, rad vam pomuzu.
>
> Co se ma stat, pokud se s danou strankou nepujde spojit?

Zdravím,
to bych byl opravdu neskonale vděčen. Já a Linux se opravdu nemáme rádi.
Jde mi o to volat každých 5-10s několik scriptů (max 5). Pokus nedojde
ke spojení nic se neděje a volá se znovu po daném časovém intervalu. Toť vše
Dále bych to již řešil asi soukromě :)

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský