Lovci blesku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Červen 12 23:51:28 CEST 2014

Tak já už detekuju :-) Sice zatím jen na zcela provizorní anténu přehozenou přes zábradlí balkonu, ale pár úlovků už jsem udělal (na realtime mapě jsem ta tečka na jižním konci Prahy).

Oživení zcela bez problémů, Návod mají udělaný moc pěkně s německou precizností, takže je to jen o tom sednout k páječce a připájet součástky.

Jakub Šerých